Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Tüm kullanıcılar üyelik işlemlerini gerçekleştirdikleri anda şatış sözleşmesini okuduklarını ve onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar.

Satış Sözleşmesi

enstruman.com.tr ( TERPA E TİCARET A.Ş ) ile Müşteri arasındaki Sanal Ortamda Satış Sözleşmesidir.

Madde – 1

İş bu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.

Madde – 2

SATICI BİLGİLERİ

TERPA E TİCARET A.Ş

8400696237 – Sultanbeyli Vergi Dairesi

Mehmet akif mah burcu sk no:1/6 Sultanbeyli – İstanbul  – 0216 398 11 11
Madde – 3

ALICI BİLGİLERİ
Tüm üyeler: TERPA Firmasının e-ticaret mağazası www.enstruman.com.tr adresine  üye olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak anılacaktır).

Madde – 4

SÖZLEŞME KONUSU VE ÜRÜN BİLGİLERİ
Mal/ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme Şekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden degişiklik gösterebilmektedir.

Madde – 5

GENEL HÜKÜMLER
5.1 – ALICI, Madde 4 te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
5.2 – Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde alıcı veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim edilir.
5.3 – Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.4 ” SATICI , sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.
5.5 – Sözlesme konusu ürünün teslimati için iş bu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması ve satış bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olmasi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülügünden kurtulmuş kabul edilir.
5.6 – Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satış sözlesmesinde belirttiği kişi veya kuruma teslim edilmiş olan ürünü 3 iş günü içinde SATICI’ya göndermek zorundadır. Böyle bir durumda nakliye giderleri alıcıya aittir.
5.7 – SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşimin kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözlesme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alıcı siparişinin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcının siparişi iptal etmesi halinde, SATICI gün içinde alıcıya ait kredi karti fişinin iptali ve ilgili tutarın alıcının hesabına iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girişimde bulunur ve yapılan işlem elektronik posta aracılığı ile ALICI’ya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.8 – ALICI ve/veya ALICI’nin teslimat yapılması istediği kişi ve/veya kurumlara teslim edilmiş olan ürünlerin arızalı veya bozuk olması durumunda, garanti şartlari içinde gerekli onarım veya değiştirme işleminin yapılması için ilgili ürün veya ürünler SATICIya, ALICI tarafının teslim aldiği tarihten başlayarak 7 gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafindan karşilanir. Böyle bir durumda 7 günlük sürenin dolması halinde, ALICI teslim almiş oldugu ürünü ilgili servisine götürmek zorundadır.
5.9 – İş bu sözleşme, alıcı tarafindan elektronik olarak onaylandıktan (üyelik gerçekleştirikdikten sonra) ……………………………………………………… adresine ulaştırıldıktan sonra geçerlilik kazanır.

Madde – 6

CAYMA HAKKI:
ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren ondört (14) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI’ya faks veya elektronik posta ile bildirimde bulunulması ve ürünün 7. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve ambalajının zarar görmemiş olması (satılabilirliği bozulmamış olması) şarttir. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün SATICI’ya gönderildiğine dair kargo teslim tutanağı örneği ile satiş faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden ongün (10) gün içinde ürün bedelinin ALICI’nın kredi karti hesabina iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde girişimde bulunur. Ürün bedelinin iadesinde banka tarafindaki aksaklıklardan dolayı SATICI sorumlu tutulamaz. Satış faturasının aslının gönderilmemesi durumunda katma deger vergisi ve varsa diger yasal yükümlülükler iade edilmez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI’ya aittir. Ayrica, niteliği itibariyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, hijyen içerikli ürünler (örnek: Nefesli ürünler) satılabilirliği bozulmuş ürünler, kopyalanabilir yazilim ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanim tarihi geçen ürünler için cayma hakki kullanılamaz. Her türlü yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler, Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartus, serit v.b) ve Hür türlü kozmetik ürünlerinde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartina bağlıdır.

Madde – 7

YETKİLİ MAHKEME:
İş bu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI’nın veya SATICI’nin yerleşim yerindeki TÜKETİCİ MAHKEMELERİ yetkilidir. Siparişin elektronik ortamda onaylanması durumunda, ALICI iş bu sözlesmenin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılır.

 

 

 

Garanti ve İade Koşulları

Garanti Koşulları

Tüm ürünler, aksi belirtilmedikçe üretici firma ve distribütör garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için, kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ederek teslim alın. Ürün kutusu üzerinde oluşmuş herhangi bir hasar söz konusu ise mutlaka tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

İnternet sitemizde satışını yapmakta olduğumuz tüm ürünler “2 Yıl” garantilidir.

İade ve Değişim Koşulları

Sitemiz üzerinden satın almış olduğunuz ürünleri, teslimat tarihinden itibaren “14 Gün” içerisinde iade edebilir ya da değiştirebilirsiniz.

İade ve değişimi talep edilecek ürünün ticari vasfını yitirmemiş olması, ambalajının korunmuş, aksesuar ve tüm ürün içeriğinin eksiksiz olması gerekmektedir.

İade etmek ya da değiştirmek istediğiniz ürünleri, mutlaka anlaşmalı kargo firmamız “Aras Kargo” aracılığı ile ürün faturasının tüm nüshaları eksiksiz olacak şekilde “Karşı Ödemeli” olarak göndermiş olmanız gerekmektedir. (Anlaşmalı kargo firması dışında karşı ödemeli olarak yapılan gönderiler teslim alınmayacaktır.)

İade edilmek istenen ürünler depomuza ulaşıp, teknik ekibimiz tarafından yapılan inceleme sonucunda herhangi bir kusurun olmadığı onayı verildikten hemen sonra, ücret iadeniz en geç “10 İş Günü” içerisinde yapılacaktır.

Gönderimi yapılmış olan ürünün kusurlu olduğu tüm durumlarda iade kargo ücretleri (Giden & Gelen) “enstruman.com.tr” tarafından karşılanacaktır.

Ürünün kusurlu olmadığı tüm iade durumlarında kargo ücretleri (Giden & Gelen) ürün tutarından düşülerek, ilgili tutar “kargo ücretleri düşülmüş” olarak müşteri hesabına iade edilecektir.

İadesi ve Değişimi Mümkün Olmayan Ürünler

Orijinal ambalajı açılmış, bozulmuş ve ticari vasfını yitirmiş ürünler.

Ürün içeriğinde yazılım içeren ürünler. (Ses Kartı vb..)

Kurulumu yapılmış ürünler. (Piyano, Davul vb..)

Hijyenik açıdan tehlike arz edebilecek ürünler. (Nefesli Enstrümanlar, Mikrofonlar, Kulaklıklar vb..)

Faturası ile birlikte gönderilmeyen ürünler.

Koruyucu mataryel ve jelatinleri sökülmüş olan ürünler.

İade ve Değişimi mümkün olmayan ürün gruplarında, ürünü kargodan “teslim almadan” iade edebilir ya da değişimini talep edebilirsiniz. İlgili ürünlerin teslim alınması iade ve değişim hakkını tamamen ortadan kaldıracaktır.

Ürün Değişim ve İadelerinde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Ürünler mutlaka siz gönderildiği gibi, taşıma esnasında hasar almayacak şekilde paketlenmiş olması gerekmektedir.

Ürünün orijinal kutusu ya da ambalajı üzerine herhangi bir etiket ya da bant yapıştırılmamış olması gerekmektedir.

Satın almış olduğunu ürünü göndermeden önce mutlaka “Destek” ekibimiz ile iletişime geçerek bilgi veriniz.

——————————————————————————————————————–

Teslimat Koşulları

Teslimat Koşulları

Tüm siparişleriniz “1 İş Günü” içerisinde kargoya teslim edilir.

Yoğunluk nedeni ile yaşanabilecek gecikmelerde, kargo süreci maksimum “3 İş Günü” gibi bir süreyi aşmayacaktır.

Herhangi bir gecikmenin yaşanması durumunda müşterilerimiz mutlaka “Mail” ile bilgilendirilecek ve sürecin en hızlı şekilde sonuçlandırılması sağlanacaktır.

Tüm bilgilendirme süreçlerinde müşterilerimize, siparişlerini oluştururken kullandıkları iletişim bilgileri üzerinden ulaşılacaktır. Bu nedenle bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir.

Özel üretim ürünlerin teslim süreleri imalat zamanına göre farklılık göstermektedir. Bu tür ürünlerin teslimat bilgileri ve süreleri ürün sayfalarında belirtilmiştir.

Bayram ve Tatil günlerinde teslimat yapılamamaktadır.

Seçtiğiniz ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi “Aras Kargo” garantisi ile adresinize teslim edilecektir.

Satın aldığınız ürünler, paylaşmış olduğunuz mail adresi ile tarafınıza bildirilecektir.

www.enstruman.com.tr  bir online alışveriş sitesidir. Aynı anda birden çok müşteriye alışveriş yapabilme imkanı tanır. Ziyaretçilerin aynı ürünü sipariş verebilmeleri ve bu nedenle stok anlık olarak değişebilmeleri söz konusudur.

Siparişini vermiş olduğunuz ürünün herhangi bir nedenden dolayı stoklarda tükenmiş olması durumunda, mutlaka “Telefon” ile tarafınıza bilgi verilecektir.

Ödemesini internet sitemiz üzerinden yapmış olduğunuz siparişlerde, ürünün stoklarımızda bulunmaması durumunda, en az 4 (dört), en fazla 30 (otuz) gün bekleme süresi mevcuttur. Firmamız bu süre içerisinde ürününüzü temin ve teslim için hassasiyetle ilgilenecektir. İlgili tarihler arasında tüketiciye teslim edilemeyen ürünlerde, tüketicinin ödemesi kendisine iade edilir.

Siparişinizin kargo firmasına teslim edilmesi durumunda, siparişinizin “Kargo Takip Numarası” bilgisi, siparişinizi oluştururken paylaşmış olduğunuz tanımlı mail adresiniz ile paylaşılır.

(Kargo Takip Numarasının, anlaşmalı olduğumuz kargo firması tarafından bize iletilmesi “1 Gün” gibi bir süreyi bulabilmektedir. Bu gibi durumlarda siparişiniz aynı gün kargoya verilmiş olmasına rağmen, Kargo Takip Numaranız bir sonraki günün sabahı sizinle paylaşılabilir.)

“Kargo Takip Numarası” tarafınıza iletildiği zaman siparişinizin tesliminde herhangi bir gecikme yaşanmaması adına “Aras Kargo” ile iletişime geçerek, kargonuz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Teslimat ile ilgili tüm problemlerinizde; (0216) 398 11 11 nolu telefondan Müşteri Hizmetleri birimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

Open chat
Merhaba
Enstruman.com.tr' ye Hoşgeldiniz.
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz ?